Restaurant Trien reviews

Rogstraat 26, 5373 AV Herpen, Nederland
image
3.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

20.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

20.00%
Over Restaurant Trien

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 17:00–22:00
  • Donderdag: 17:00–22:00
  • Vrijdag: 12:00–22:00
  • Zaterdag: 12:00–22:00
  • Zondag: 12:00–22:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Restaurant Trien in Herpen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Restaurant Trien

image
Dorien Zant
7 September 2024

Nog nooit eerder zo'n lekkere tournedos met portsaus gegeten! Van Belgische blauwe. Supervriendelijke bediening, perfect!

Delen Delen
image
Marco Jans
6 September 2024

Jammer dat ik de vorige keer dat we er waren voor een glas lauw water €2,95 moest betalen. Heb vandaag de Ober erop aangesproken en zei dat dat niet kon en daarmee was het voor hem klaar. Dus ik zal dan wel liegen. Echt jammer dit.

Delen Delen
image
Margré Jelsema-Wietsma
9 August 2024

Op de terugweg vanuit Frankrijk op de gok hier een tafel besproken we werden verrast door de heerlijk tomaten soep vooraf en een prachtig opgemaakt bord met zalm. We kenden deze zaak niet , komen er niet weg maar we raden u echt aan om hier eens te gaan eten. . We zaten lekker in het overdekt terras waarvan de ramen en dak met dit warme weer heerlijk open stonden. Na een lekker bak koffie zijn wij zeer tevreden huiswaarts gereden.

Delen Delen
image
Liesje Diesen
23 June 2024

Ik en mijn partner hadden besloten om een voor en hoofdgerecht te bestellen. Het voor gerecht was prijzig waardoor we er beide iets meer van verwachtte. Het was niet slecht, ook niet goed. Als hoofdgerecht had ik een medium rare biefstuk besteld. Toen ik de biefstuk wilde snijden merkte ik al snel dat hij taai en redelijk doorbakken was. Ik geef dit aan bij het personeel en krijg als antwoord dat de biefstuk goed is en hun dit als 'medium rare omschrijven'. Ik gaf het nog een kans. Na 3 happen ben ik gestopt. De biefstuk was taai, had geen smaak en was gewoon niet lekker. Voor dit bedrag verwacht ik een biefstuk die op smaak is. Ook het hoofdgerecht van mijn partner was "smaakloos". Wanneer het bord werd opgehaald geef ik nogmaals aan dat ik niks gegeten heb omdat de biefstuk gewoon echt niet lekker was. Opnieuw wordt er een discussie aangegaan dat de biefstuk "goed" was. Ik werk zelf met klanten als leidinggevende en uit ervaring weet ik dat klanten zich graag gehoord willen voelen. Feedback is opbouwend en hoeft niet als kritiek opgepakt te worden. Er is altijd een mogelijkheid om een passende oplossing aan te dragen aan klanten. Ipv een voorstel mbt een oplossing werd ik voor een tweede maal niet serieus genomen wat ik als erg onprettig heb ervaren. We hebben de biefstuk betaald en hebben (met een ongemakkelijk gevoel) de zaak verlaten. Zonde en niet professioneel. Twee (onnodige) discussies, geen begrip naar de klant, zonder passende oplossing en een lege maag verder... Wij keren nooit meer terug bij "Trien"

Delen Delen
image
Anoniem
12 April 2024

Wij zijn hier regelmatig wezen eten en we vinden het eten altijd heerlijk, ook de wijn trouwens. Maar na de laatste keer hebben we toch besloten niet meer te gaan vanwege in de eerste plaats a. het bedienend personeel dat in verhouding tot de kwaliteit van het eten het niveau van een friettent heeft en b. de bar slechte en ongepaste muziekkeuze die altijd op de voorgrond staat en volgens het personeel luid moet staan omdat, ja let op, als er veel gasten zijn, de muziek niet wordt gehoord. Ik heb het ergens ook te doen met de eigenaar chefkok die soms een rondje maakt langs zijn gasten en even vraagt of alles naar wens is. Zo vriendelijk en feitelijk zoals het gewoon hoort toch in een dergelijk restaurant waar je prijstechnisch gezien gaat eten? Ik hoop trouwens dat hij dit leest en ook gaat zien dat de kwaliteitsverhouding van zijn keuken en personeel wel erg ver uit elkaar ligt.

Delen Delen