McDonald's Emmen reviews

Hoenderkamp 1, 7812 VZ Emmen, Nederland
image
1.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

60.00%
Over McDonald's Emmen

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 08:00–01:00
  • Dinsdag: 08:00–01:00
  • Woensdag: 08:00–01:00
  • Donderdag: 08:00–01:00
  • Vrijdag: 08:00–02:00
  • Zaterdag: 08:00–02:00
  • Zondag: 08:00–01:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij McDonald's Emmen in Emmen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van McDonald's Emmen

image
Daniëlle S
4 September 2024

Jeetje wat een onvriendelijke personeel wat er tegenwoordig staat. Bij de drive staan snotneuzen niet je niet eens fatsoenlijk te woord kunnen staan. Dat was vroeger wel anders, dan waren ze aardig en vrolijk maar daar is niks meer van over gebleven. Altijd moet je wachten op een simpele bestelling, ik vind dat best bizar.. Eten is nooit warm en er gaat altijd wel wat verkeerd. Deze tent kan je beter sluiten, want zo hou je geen klanten meer over.

Delen Delen
image
A de Vries
19 August 2024

Om de vakantie af te sluiten naar de MC Donalds geweest in Emmen. Nou we hadden het beter niet kunnen doen. Bijna €50,00 euro betaald voor 4 bakjes patat waarvan koud en warm door elkaar was gedaan. Koude patat was ook taai. De 3 verschillende burgers waren allemaal lauw, alleen de kipnuggets waren goed. Goedkoop is het al niet maar je verwacht wel dat het dan goed is, daar is de prijs dan ook naar. Ik schrik nu ook van alle review van deze MC Donalds. Helaas te laat gelezen anders hadden we hier nier eens iets besteld. De mannelijke medewerker doe het eten bracht had lang haar en droeg het ook nog los. Wat ik niet begrijp is dat er zoveel klachten zijn over koud eten. Waar is de NVWA? Eten moet namelijk een minimale temperatuur hebben als je het warm wilt houden...... Normaal gesproken zou ik ermee terug gaan en vragen naar een passende oplossing. Na heel wat uren in de auto te hebben gezeten had ik daar de puf niet meer voor. Gezien de reviews die er al zijn kan die van mij er ook wel bij, het is geen uitzondering zie ik

Delen Delen
image
Diana Groenewold
18 July 2024

Ik was heel laat voor het eerst door de drive True, eerst netjes te woord gestaan ook met geduld omdat ik de kaart niet ken. Na de bestelling door naar het afrekenen.. helaas had de pin apparaat storing en na overleg met chef mocht ik de bestelling meenemen voor niets... Hartelijk dank voor a) het geduld, b) de uitleg, c) de service! En dat ik nog met een vriendelijke lach. Kom zeker nog weer terug. Dan wat eerder om zo ook de binnenkant te zien en te ervaren. Voor de mensen die gebruik maken van de drive True en daar ook op parkeerplaats eten of het me nemen naar een andere plek om op te eten gooi het afval aub in de prullenbak of neem mee naar huis en gooi het daar weg maar niet op straat in de natuur. Dankjewel.

Delen Delen
image
Richard Reimering
24 April 2024

Ik stop met MC Donald, ik heb het gehad en we breken de traditie af. Regelmatig na het eten gaan we naar de Mac via de Drive een ijsje halen. Waar ik me helemaal om erger is consistentie bij de Mac. De kwaliteit in vele vormen is achteruit gegaan. Vandaag: Via de Drive-in kom je eerst bij de praatpaal, als je bestelling hebt gedaan mag je vervolgens naar de eerste loket om te betalen, (wat ik vreemd vind wat ik heb het product nog niet gezien) . Het eerste loket gaat betaling traag, je wordt niet direct geholpen omdat werknemer 2 taken heeft. Bestelling opnemen en betalingen. Daarna naar het 2de loket waar het ijsje al klaar staat en bezig is met smelten voordat je aankomt. Ohh bij de overdracht is er geen kans voor een opmerking over het product want voor mijn gevoel verzameld al het personeel zich bij loket 2 waar onderling veel aandacht aan elkaar wordt besteed i.p.v. het horen van een opmerking van een ijsje waar al voor betaald is. Er was compleet geen aandacht voor de klant laat staan voor het product. Misschien is de Mac laatste tijd daar wel consistenter mee geworden minder kwaliteit, en is het personeel "loket 2" gaan gebruiken als interne jeugdsoos. Personeel heeft meer aandacht voor collega's dan klanten. Wij zaten in de auto met een aankoop van twee half gesmolten ijsjes waar wij ter plekke geen gelegenheid hadden om hiervan een opmerking te maken omdat het loket heel snel dicht ging zodat bediende zich direct om kon draaien zodat er weer geklets kon worden met collega's. Helaas wij gaan stopen bij de Mac laatste tijd alleen ergernis en het verpest onze traditie. Waar onze traditie begon op 1-1-1996 op mijn dochter geboorte dag eindigen wij nu vandaag.

Delen Delen
image
Jennie Wever
23 July 2023

Vanmorgen ontbijt besteld maar voor de zo veelste keer missen er producten maar wel betalen. Wat gaat daar bizar veel verkeerd terwijl het Vanmorgen zo rustig was! Een week later nog een keer geprobeerd om een ontbijt te halen,6 croissants besteld maar man man man wat zijn deze slecht! Veel te lang gebakken dus helemaal uitgedroogd! Al met al weer niet te eten. Ik zeg geen ontbijt meer halen.

Delen Delen