Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Chinees-Indisch Restaurant "Peking Garden"

Marianne Teeuwen
15 November 2024All you can eat sushi op een doordeweekse dag met drie personen. Bediening heel vriendelijk en gerechtjes van goede kwaliteit. Wat wel jammer is dat bij elke ronde niet alle aangevinkte gerechtjes werden gebracht. Er ontbraken er elke ronde steeds 2 of drie. Geen idee of dat missers zijn of een verkapte bezuiniging. Pas in dat laatste geval dan bv het aantal gerechtjes per ronde aan maar ga geen gerechten weglaten die wel zijn besteld. We hebben sommige gerechten tot 3 keer besteld en niet of maar 1 x gekregen. Mocht het geen taktiek zijn, kijk dan eens goed naar je bestelverwerking. Het was die avond echt niet druk. Nogmaals, eten was goed en bediening top. Gezellig!

Ronald Schalkoort
27 August 2024Lompe bediening. Bijzonder slechte service. Van binnenkomst tot vertrek heb ik me geen moment welkom gevoeld, eerder een last. Na een lompe ontvangst werden we weggestopt in een hoek waar ze blijkbaar niet zoveel aandacht voor klanten hebben. Blijkbaar konden ze de drukte (zo druk was het echt niet) niet goed aan. We moesten onze drankjes al doorgeven voordat we de kans hadden om te gaan zitten. Daarna zijn we vergeten. De bediening kwam op bepaald moment bij onze tafel in de buurt, keek ons aan en wenste ons smakelijk eten. Bijzonder daaraan was, dat de tafel -op de drankjes na- leeg was. We hadden namelijk nog geen menukaart ontvangen. Beetje lastig eten. Best lachwekkend. Nadat we de menukaart hadden ontvangen en onze eerste ronde op de lijst hadden ingevuld is deze netjes opgehaald en weer doorgestreept teruggebracht. Zoals dat met dit concept vaak gebruikelijk is. Na een kwartiertje hadden we nog geen gerechten ontvangen, we zaten lekker te keuvelen, dus zo erg was dat niet. Toen kwam de ober weer eens in de buurt en vertelde ons dat we wel wat weinig hadden besteld. Weinig besteld? Hoezo? We hadden p.p. vier gerechtjes besteld waar vijf het maximum is. Begreep niet waar de man zich mee bemoeide en vertelde hem dat hij zich geen zorgen hoefde te maken, we hebben genoeg ronden om meer te eten. Pas veel later drong het tot me door wat de reden van zijn bemoeienis was. Even later kwam hij opnieuw langs. Toen ik hem duidelijk maakte dat we aan het wachten waren op de gerechten, keek hij ons verbaasd aan. Ik heb vervolgens opnieuw moeten uitleggen dat we nog geen gerechten hadden ontvangen en we inmiddels wel wat honger hadden. Toen viel het kwartje denk ik. "Sorry meneer, ja beetje druk he". Hij was ons gewoon vergeten natuurlijk en dat kan, maar ga geen onzin ophangen erover. Even later werden vijf van de acht bestelde gerechtjes geserveerd. We waren inmiddels een goede drie kwartier verder. Deze hebben we lekker opgepeuzeld. De smaak was best ok, niet bijzonder, maar ook niet slecht. Vervolgens weer even niets. En de tijd ging weer even voorbij totdat de beste man weer langskwam en een soortgelijke opmerking maakte als eerder over het weinig bestellen. Toen drong tot me door dat die vraag werd gesteld omdat hij had verwacht dat de tweede ronde al lang zou zijn ingevuld. Vervolgens maar weer duidelijk gemaakt dat we nog op drie gerechten uit de eerste ronde aan het wachten waren. Weer ogen vol ongeloof. Welke dat dan dat waren. Aangewezen welke nog ontbraken en deze werden door de ober genoteerd. Even later werd er een gerechtje geserveerd. Toen we die op hadden kwam een van de oudere obers vervolgens langs, pakte het briefje en vroeg op vrij lompe wijze waarom we nog geen tweede ronde hadden besteld. "We hebben nog twee gerechtjes tegoed van de eerste ronde" - "Nee, dat kan niet". "Eh, ja, dat kan wel en ik weet het zeker". De oude man grist het bestelpapiertje erbij: - "Laat zien, welke dan" Ik dacht bij mezelf dat het niet gekker moest worden, maar heb alsnog de twee ontbrekende gerechten aangewezen. Blijkbaar heeft hij nog aan me gevraagd waarom ik het niet eerder heb gezegd (vertelde mijn zoon me later), maar dat is niet bij me binnengekomen, want op dat moment werden de laatste twee gerechtjes van de eerste ronde geserveerd en hebben we de tweede ronde direct maar ingevuld. Weer: "Sorry meneer, ja beetje druk he". "Nou, als je er gewoon eerlijk over bent dat je iets vergeet, of je zaakjes niet op orde hebt, heb ik er minder moeite mee." De 2e ronde, waar we voor een zekerheid maar gebruik hebben gemaakt van de maximale bestelmogelijkheid van vijf gerechtjes p.p. , kwam binnen no-time op tafel. We hebben het opgegeten en vervolgens een derde ronde ingevuld. Gasten van ongeveer hetzelfde tijdslot gingen inmiddels al weer de deur uit. Het duurde weer even. En nog even...geen ober meer in zicht. Toen waren we er wel klaar mee. Het nagerecht gelijk maar aangevinkt en bij de eerste mogelijkheid dat er een ober in zicht kwam, gezwaaid met het bestelbriefje. Betaald en jassen gepakt, hier komen we niet meer.


Sonja Kojik
21 May 2024Komen zo nu en dan eten ophalen. Vandaag ook geweest na een aantal maanden niet geweest te zijn. Kwaliteit is naar onze mening ongeveer 40% achteruit gegaan. We hadden bami speciaal. Nou de bami was een meelachtig massa zonder groenten zoals vroeger. Geen stukjes ham, ei etc.. Kortweg kwaliteit van deze bami gewoon slecht en smaakloos. Prijs niet verhoogd maar dat hadden ze beter wel kunnen doen en de kwaliteit van vroeger te handhaven.
