Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Eethuis Krispijn

Vincent Maat
23 August 2024Wat een slechte service. Meer dan 2,5 uur moeten wachten op het eten, terwijl ze aangeven er binnen 45 minuten er te zijn. Wanneer je belt, wordt je niet goed behandeld. Een oprechte excuses kan er niet vanaf. Er wordt het excuus gebruikt dat het druk is, maar dan hadden ze ook best zelf even kunnen bellen dat het uit zou gaan lopen. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Dave Blokland
5 August 2024Hier spreekt een vaste klant die vanwege zijn dieet alleen maar vlees eet. Voor de afwisseling haal ik hier mijn kip, waar ik thuis vooral rundvlees eet. Vooral de gegrilde kip van Eethuis Krispijn is heel erg lekker. Elke dag vers, super sappig en lekker gekruid zonder rotzooi. Ik wens de mannen van Krispijn een fijne vakantie!

Levi van der Beek
15 July 2024De helft van de bezorging klopte niet met wat ik besteld had. Het 'goede' deel van de bestelling was prima overigens. Ik belde over het 'verkeerde' deel, maar dit konden ze niet direct oplossen. Het zou later gecompenseerd kunnen worden en de bon zou bewaard worden als 'bewijs', het was al laat en de medewerker klonk wat kortaf dus liet ik het er voor nu maar even bij. Dag later gebeld en de situatie uitgelegd, en gevraagd hoe dit opgelost kon worden, toen kreeg ik even later dezelfde jongen aan de lijn. Hij begon al direct met een onvriendelijke toon en zei dat de compensatie alleen kan bij een nieuwe bestelling boven een bepaalde bedrag. Ik gaf aan dat ik eigenlijk zelden iets bestel, en dat ik dus niet een hele nieuwe bestelling wil doen. Hierop wederom een brutaal antwoord met de strekking dat ik niet kan verwachten dat ze de losse items zomaar kunnen bezorgen. Ik gaf aan dat ik het raar vind dat ik zo brutaal aangesproken word, en ik nu het gevoel heb dat ik als klant raar ben om te denken dat zij hun fout moeten oplossen. De jongen werd er niet vriendelijker op, en heb dus maar besloten eieren voor mijn geld te kiezen en een fijne avond te wensen. Vreemd dat je een klant forceert een nieuwe bestelling te maken om ze dan pas te kunnen compenseren voor een fout die je als restaurant gemaakt hebt, maar prima, dat kan. Maar de klantonvriendelijke toon, nee, sorry, 1 ster.

