Eethuis Krispijn reviews

J.P. Heijeplein 2, 3314 SR Dordrecht, Nederland
image
1.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

80.00%
Over Eethuis Krispijn

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 11:30–01:00
  • Dinsdag: 11:30–01:00
  • Woensdag: 11:30–01:00
  • Donderdag: 11:30–01:00
  • Vrijdag: 11:30–02:00
  • Zaterdag: 11:30–02:00
  • Zondag: 11:30–01:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Eethuis Krispijn in Dordrecht

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Eethuis Krispijn

image
Vincent Maat
23 August 2024

Wat een slechte service. Meer dan 2,5 uur moeten wachten op het eten, terwijl ze aangeven er binnen 45 minuten er te zijn. Wanneer je belt, wordt je niet goed behandeld. Een oprechte excuses kan er niet vanaf. Er wordt het excuus gebruikt dat het druk is, maar dan hadden ze ook best zelf even kunnen bellen dat het uit zou gaan lopen. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Delen Delen
image
Dave Blokland
5 August 2024

Hier spreekt een vaste klant die vanwege zijn dieet alleen maar vlees eet. Voor de afwisseling haal ik hier mijn kip, waar ik thuis vooral rundvlees eet. Vooral de gegrilde kip van Eethuis Krispijn is heel erg lekker. Elke dag vers, super sappig en lekker gekruid zonder rotzooi. Ik wens de mannen van Krispijn een fijne vakantie!

Delen Delen
image
Levi van der Beek
15 July 2024

De helft van de bezorging klopte niet met wat ik besteld had. Het 'goede' deel van de bestelling was prima overigens. Ik belde over het 'verkeerde' deel, maar dit konden ze niet direct oplossen. Het zou later gecompenseerd kunnen worden en de bon zou bewaard worden als 'bewijs', het was al laat en de medewerker klonk wat kortaf dus liet ik het er voor nu maar even bij. Dag later gebeld en de situatie uitgelegd, en gevraagd hoe dit opgelost kon worden, toen kreeg ik even later dezelfde jongen aan de lijn. Hij begon al direct met een onvriendelijke toon en zei dat de compensatie alleen kan bij een nieuwe bestelling boven een bepaalde bedrag. Ik gaf aan dat ik eigenlijk zelden iets bestel, en dat ik dus niet een hele nieuwe bestelling wil doen. Hierop wederom een brutaal antwoord met de strekking dat ik niet kan verwachten dat ze de losse items zomaar kunnen bezorgen. Ik gaf aan dat ik het raar vind dat ik zo brutaal aangesproken word, en ik nu het gevoel heb dat ik als klant raar ben om te denken dat zij hun fout moeten oplossen. De jongen werd er niet vriendelijker op, en heb dus maar besloten eieren voor mijn geld te kiezen en een fijne avond te wensen. Vreemd dat je een klant forceert een nieuwe bestelling te maken om ze dan pas te kunnen compenseren voor een fout die je als restaurant gemaakt hebt, maar prima, dat kan. Maar de klantonvriendelijke toon, nee, sorry, 1 ster.

Delen Delen
image
Max Voor
9 June 2024

Lang wachten, het eten is niet goed, kom hier niet, de arbeiders praten veel, de waarden zijn één hap, ik adviseer niemand

Delen Delen
image
Kimberley Hijmering
25 October 2023

Voor het eerst besteld hier, 10 euro per kapsalon. Prijzig maar 't zal wel goed zijn. Krijgen we de bakjes bezorgd net, is het 400 gram per kapsalon hahaha, dat is echt heel weinig voor veel te veel geld

Delen Delen