HEMA Arnhem-Centrum reviews

Brouwerstraat 4, 6811 BH Arnhem, Nederland
image
2.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

60.00%
Over HEMA Arnhem-Centrum

Tags

Openingstijden

  • Maandag: 09:00–18:00
  • Dinsdag: 09:00–18:00
  • Woensdag: 09:00–18:00
  • Donderdag: 09:00–21:00
  • Vrijdag: 09:00–18:00
  • Zaterdag: 09:00–18:00
  • Zondag: 12:00–18:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij HEMA Arnhem-Centrum in Arnhem

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van HEMA Arnhem-Centrum

image
I Nabs
31 August 2024

Wat een fantastische winkel. Personeel is altijd hartstikke vriendelijk en het interieur ziet er altijd super vrolijk uit. Super leuk om altijd even te komen kijken.

Delen Delen
image
Suzan Ligtenbelt
19 July 2024

Zojuist voor +/- €50 uitgebreid geluncht. Allemaal prima, vervolgens naar het toilet = €0,70 per persoon, geen uitzondering. Na het lunchen een leeg flesje water willen inleveren (statiegeld) bij de lunch gekocht in het restaurant, kan niet. We mogen het flesje mee naar huis nemen en bij elke willekeurige supermarkt inleveren of in de Hema zelf doneren. Wat slecht geregeld, ik mocht wel een klacht indienen.... bij deze al een slechte review, die klacht ga ik even rustig thuis opstellen en versturen.

Delen Delen
image
Edwin den Herder
17 July 2024

Ik was vandaag bij jullie restaurant en ik wilde graag een broodje gezond, die was er niet dus ik vroeg of die gemaakt kon worden waarop ik een heel bot antwoord kreeg van 1 van jullie medewerkers met de woorden “nee die hebben wij niet” opzich niks mis mee maar de blik die erbij werd gegeven vond ik niet oke. Jammer dat dit zo moest gaan. Als je niet veel lust en je hoopt dat er beetje toegangkelijke broodjes zijn zoals broodjes gezond en je krijgt dit te horen is dat toch een grote teleurstelling. Ik hoop dat er rekening mee gehouden kan worden dat er mensen zijn die veel dingen niet lusten of mogen dan is zo’n broodje voor veel mensen toegangelijk. Verder zag alles er netjes uit.

Delen Delen
image
Chantal van 't Hoff
14 July 2024

Beste Hema, Vandaag was wel het diepte punt wbt inclusiviteit bij jullie. Ik stond met zoon en dochter bij de toiletten en de toiletdame en een klant voelde zich gerechtvaardigd om commentaar te leveren op het feit dat ik met beide kids mee de toilet in wilde om ze te helpen. Zinnen als: ‘ dat doen ze op school toch ook zelf’ en ‘ ja dat begrijp ik ook niet’ kwamen voorbij toen ik al eenmaal in de toilet stond. Het overviel me en mijn woede heb ik ingehouden, omdat mijn kinderen erbij stonden. Wat een kortzichtig en bekrompen commentaar! En dat is zacht uitgedrukt. Train je mensen Hema! Van de buitenkant kan je namelijk niet altijd zien of er iets is met iemand!

Delen Delen
image
Mel
17 April 2024

Titel: Teleurstellende klantenservice bij HEMA-kassa Ik wil mijn recente ervaring bij de kassa van HEMA delen, die teleurstellend was. Bij het afrekenen werd ik geconfronteerd met een onaangename situatie. Terwijl ik wachtte om geholpen te worden, zag ik hoe een andere klant vriendelijk begroet werd.Echter, toen ik aan de beurt was, werd ik afgesnauwd door de kassamedewerker, Andrea, zonder enige vriendelijkheid of respect. Het contrast tussen de behandeling van de klant voor mij en mijzelf was opvallend en teleurstellend. Dit verschil in behandeling liet me ongemakkelijk en niet gewaardeerd voelen als klant. Het is belangrijk dat alle klanten gelijk en respectvol behandeld worden, ongeacht hun uiterlijk of andere kenmerken. Ik hoop dat HEMA hun medewerkers traint om alle klanten op een consistente en respectvolle manier te behandelen, en zo een positieve winkelervaring voor iedereen te garanderen.

Delen Delen