Mr. Sushi Zevenaar reviews

Rembrandtplein 20, 6901 DP Zevenaar, Nederland
image
2.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

60.00%
Over Mr. Sushi Zevenaar

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Mr. Sushi Zevenaar in Zevenaar

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Mr. Sushi Zevenaar

image
H Dvk
4 September 2024

Sushi besteld en nog geen 20min was de bestelling er al, vriendelijke bezorger en het eten was goed. Ga hier zeker vaker bestellen

Delen Delen
image
S
30 April 2024

Ik was een vaste klant bij Mr Sushi te Zevenaar. Altijd tevreden geweest over hun sushi’s. Vandaag had ik soft shell spicy tuna besteld en een handrol. Dit bestel ik de afgelopen jaren erg vaak. Ik was verbaasd hoe de sushi eruit zag bij aankomst. Veel kleiner dan normaal! Het leek eerder op een maki dan op een special sushi, waar je dus ook meer voor betaald. Hier had ik €21,55 voor betaald?! Jullie kunnen het zien op de foto. Mijn handrol was ook niet hoe het er normaal uitziet. Hierop besloot ik Mr Sushi te bellen om mijn verhaal te vertellen. Ik kreeg eerste een vrouwelijke collega aan de lijn en vervolgens gaf ze de telefoon aan een mannelijke collega. Opnieuw mijn verhaal gedaan dat ik altijd bij ze bestel en dat ik voor het eerst dit meemaak. Gelijk werd door de mannelijke collega gezegd dat hij geen andere rol voor mij zou gaan maken, omdat ik de sushi te klein vond. Even ter duidelijkheid: ik heb niet gevraagd om een nieuwe rol. Ik wilde mijn verbazing en teleurstelling uiten, omdat je ervoor betaald. Meneer begreep mij maar niet en gaf me als tip mee om eens sushi op te zoeken op google, zodat ik een beter beeld zou krijgen dan ik waarschijnlijk heb. Kleinerend! Ik opnieuw benoemen wat mijn ervaringen de afgelopen jaren zijn geweest en ik goed weet wat ik bestel aangezien dit niet mijn eerste keer bij ze is geweest. Meneer was er absoluut niet mee eens en erg bot tegen mij als klant. Ik heb gezegd dat ik dus niet meer zal bestellen bij ze, omdat ik niet tevreden ben hoe ik te woord wordt gestaan. Je kunt niet eens je ontevredenheid uiten bij dit filiaal. Meneer zag het als bedreiging en gaf aan dat ik hem bedrieg. Erg vervelend gesprek, ver van klantvriendelijkheid en enige erkenning. We mogen onze mening niet geven, daar staan ze niet voor open. Ik vind het erg triest. Ik zal er geen cent meer uitgeven. Verschrikkelijk!

Delen Delen
image
Jiska Londeman
24 April 2024

Wat een slechte zaak. Mijn dochter heeft op 23 maart een bestelling gedaan. Na 1,5 uur wachten zijn ze langs de winkel gegaan en werd gezegd dat het er met een half uur zou zijn. Na dat half uur werd ik gebeld dat de bestelling werd geannuleerd en ze het geld terug zou krijgen. Tot op heden nog niks ontvangen. Ik ben zelf al langs geweest bij de zaak in Zevenaar, zou geregeld worden. Maar nu heeft ze nog steeds geen retour gehad aan geld. Telefonisch slecht bereikbaar. Slechts zaak

Delen Delen
image
Romee G
17 April 2024

Ik heb daar eten besteld om 16:30 na ander half uur gebeld om te vragen hoelang het ongeveer nog ging duren, het zou nog 20 minuten duren. 1 uur later nog steeds niks binnen, dus na 2 uur en 3 kwartier wachten besloten om de bestelling te annuleren. Er werd verteld dat na 10 werkdagen me geld terug gestort zou worden, na 10 werkdagen niks ontvangen toen gebeld en er was blijkbaar geen annulering geplaatst door de medewerking. Dus opnieuw een annulering geplaatst van mijn bestelling om mijn geld terug te krijgen, na bijna 4 weken nog steeds niks binnen en aan de telefoon wordt verteld dat het al gestort is! Ik vind het een erg slecht bedrijf en absoluut niet klant vriendelijk

Delen Delen
image
Esther
1 December 2023

Voorheen een prima sushi punt. Helaas zijn ze flink achteruit gegaan. Bezorging is zeer wisselend, van vlot tot bijna 2 uur tijd. En inmiddels is de vis amper nog te vinden in de sushi. Dat de prijzen in deze tijd stijgen kan ik begrijpen, maar dan mag je best een goed gevulde sushi verwachten.

Delen Delen