Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Brasserie 't Plein

Willemien Supheert
12 August 2024Eten besteld en half uur te laat , je denkt nog 1 keer kan druk zijn prima. Komt eten aan je pakt het uit , heel bestelling niet goed en eten koud. Dus terug daar heen verteld het en in hun eigen zaak waar meer dan 10 mensen zitten eten als gast gaan ze je ongelijk geven en dat het ons schuld is en dan als verrassen gaan ze je nog uitschelden als mongool en met kanker lijer sorry is dit normaal denk het niet . Na dat wilde we geld terug maar moesten ook nog eens daar hard om vechten want we konden andere broodjes krijgen . Na sorry mr eetlust is al weg . Nooit meer daar eten wat een slechte zaak. Mijn mening als je het volgens jou zo druk heb zeg dan niet dat je ook nog bestelservice neemt.

jordi meijer
6 July 2024Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven, zelfs die ene ster is te veel. Na 3 uur wachten niks ontvangen. Na 44 keer bellen werd er eindelijk opgenomen. Had maar moeten afhalen als ik mijn bestelling sneller wilde. Asociaal personeel. Bestelling annuleren moest ik maar via thuisbezorgd doen. Dit kon echter niet omdat de bestelling al op bezorgd stond. Ik bestel hier nooit meer !!!

Ayla K
6 July 2024Om 13uur al een bestelling gedaan voor bezorging 18uur. Om 19:35 is de bestelling nog niet geleverd. Geprobeerd te bellen maar wordt na 2 keer overgaan weggedrukt of er word niet opgenomen. Volgens buurvrouw was er rond half 3 in de middag al bezorger aan de deur toen we niet thuis waren. Veel te vroeg, vraag niet voor niks een bezorging voor 18uur. Slechte service en ook geen communicatie mogelijk. Vorige keer ook al meer dan een uur op bestelling moeten wachten. Zeker de laatste keer dat ik hier ga bestellen.

Jasper Peters
24 June 2024Een half uur na de verwachte bezorgtijd toch maar eens gebeld of het eten al onderweg was. Dat was zo volgens de medewerkster. Na 20 minuten hebben we weer gebeld. De bezorger zou toen echt net vertrokken zijn en onderweg zijn. Weer een kwartier later (bestelling nog niet gezien) heb ik gebeld dat ze de bestelling mochten houden. De scheldwoorden die ik daarna van de aso aan de andere kant van de lijn kreeg waren echt bizar. Weer een kwartier later (en dus 2 uur vanaf het moment van bestellen) kam de bezorger aanrijden. Uiteindelijk na een week het geld via Thuisbezorgd teruggekregen. Dit was een service van Thuisbezorgd omdat 'T Plein zelf nog niet had gereageerd op berichten van Thuisbezorgd. Ik heb echt geen probleem met bestellingen die te laat komen. Zeg gewoon eerlijk dat het druk is en je het zsm gaat fixen. Ga geen klanten meermaals voorliegen dat je onderweg bent. Daarna ook nog gaan schelden is echt schandalig.

Indiana Silver
14 March 2024Genoten van het eten, dik bord vlees voor super weinig! Alleen 3 tips: vragen of alles naar wens is en glazen gebruiken voor het drinken, ook smaakte de sparerib niet heel goed, misschien anders bereiden. Voor de rest prima kwaliteit! Ik vind dat jullie de prijzen wel mogen verhogen, voor een betere service en professionelere sfeer geen probleem. 👌🏻