Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van KFC

Miqueila Tromp
28 August 2024Kfc zoals je het kent! Deze locatie in de stad is vaak druk. Waardoor je lang voor je bestelling moet wachten. Het kwaliteit is standaard goed bij drukte merk je wel dat de kip minder crunchy is. Voor mij is dit zelf geen probleem voor mijn zoon van 14 wel. Is het rustig dan is de sfeer rustig maar het is hier vaker druk waardoor de sfeer gewoon chaotisch is.

rhoda manuela
26 July 2024Wat een slechte service in kfc Arnhem. Niet normaal. Ik heb 2x 3 piece meal besteld en ze hebben mijn eten in zakjes ingepakt . Ik heb wat van gezegd, want het gaat om eten dat mensen gaan eten en niet dieren. Er werdt gezegd dat er binnenkort alle doosjes zullen verdwijnen en dat er alleen zakken zullen zijn. De dame heeft het meegenomen en in doosjes ingepakt. Ik kwam thuis en dat zie ik dat ze mijn frietjes niet bij hebben gedaan. Waardeloos restaurant. Ik heb wel €25,50 betaald en had geen eet lust meer hierdoor.


Dilan Lansink
29 June 2024Als er 1 plek is waar ik nooit meer kom is het zeker weten hier. We komen binnen via een vieze achteringang en willen gaan bestellen bij de bestelscherm. De eerste die we proberen doet het niet, dus gebruiken we de andere. We willen afrekenen maar er zijn geen bordjes met zo’n nummer dus moesten we onze bestelling bij de balie afhalen. Op het bestelscherm staat dat je moet kijken op het scherm bij de balie voor je bestelnummer. Drie keer raden, deze deed het niet. Hier begon het avontuur van het lange wachten. Er stond 1 iemand die alleen milkshakes maakte en volgens mij maar 1 in de keuken. Er stond ook 1 langzame jongen die de bestellingen klaarlegde: eerst legt hij het dienblad klaar en legt er het eerste item op, vervolgens gaat hij met de volgende bestelling verder. 5 min later legt hij het 2e item op het dienblad terwijl deze allang klaar was? Vervolgens gaat hij weer verder met nog een andere bestelling. Weer 10 min later is je bestelling eindelijk klaar. Inmiddels zitten we al 30 min te wachten. Ook andere mensen die al een half uur aan het wachten waren, waren ook al geïrriteerd omdat ze zolang moesten wachten op 2 ijsjes. Ondertussen begint weet een ander persoon (die later dan ons besteld heeft) te klagen over de lange wachttijd waardoor de langzame jongen erg geïrriteerd raakt en begint te schreeuwen tegen een medewerker in de keuken. Uiteindelijk na 45 minuten wachten op 1 menuutje krijg ik mijn bestelling. En je raad het wel weer, het eten is koud. Zelfs het item dat er nét opgelegd is. Mijn zus moest vervolgens nog weer 10 minuten wachten voor haar bestelling (we hadden precies hetzelfde en tegelijk besteld). Ondertussen had ik m’n eten al op. Naast de slechte service is het restaurant ook ontzettend smerig. Let op hier komt een hele opsomming. Ten eerste ligt er overal afval: op de tafel, onder de stoelen en zelfs op de wc. Daarnaast zit er schimmel op het plafond en pikt de vloer. Ook worden de bankjes, stoelen, lampen, ramen, wc’s en noem het maar op, niet, amper of héél slecht schoongemaakt. (De wc stonk ook echt heel erg). Nadat we het eten op hadden moesten we onze statiegeldbeker nog inleveren. Op een groot bord staat dat je de beker bij de kassa moet inleveren. Dus ik ga bij de balie staan. Komt iemand mij eindelijk helpen. Moet ik het blijkbaar bij zo’n apparaat inleveren. Wel handig tho. Tot onze grote verbazing werden we weggestuurd omdat ze moesten schoonmaken. Een woord die we niet hadden verwacht dat we in dit restaurant zouden horen. Om het toch nog even positief af te sluiten; de kip smaakte wel.

Rob Meeuwsen
1 June 2024🇳🇱 In tegenstelling tot andere keren, is mijn bezoekje aan deze KFC dit keer niet goed bevallen: 1. Toiletten waren uiterst smerig en stonken vreselijk naar oude urine. 2. Voor het plaatsen van een bestelling had ik de keuze uit Euro 0,15 voor een plastic wegwerp beker, of Euro 1,00 voor een statiegeld beker. Ik heb gekozen voor de beker van Euro 1,00, maar kreeg een plastic wegwerp beker... Beetje vreemd. Voor het inwisselen van de beker moet je vervolgens naar een apparaat dat je de QR-code van je beker moet inscannen voor een refund. De wegwerp beker heeft geen QR-code, dus om opheldering gevraagd aan de balie. Vervolgens worden de wegwerp bekers ingenomen en wordt op de achterkant van de statiegeld beker de code door een medewerker ingescand voor de refund. Ik begrijp niet waarom ik Euro 1,00 moet betalen voor een wegwerp beker en er vervolgens een QR-code ingescand moet worden, zodat het lijkt alsof ik goed bezig ben geweest. Riekt een beetje naar fraude. Erg jammer! 3. De kip was dit keer erg vet.