Dé Wieëtsjaf reviews

Markt 47, 6461 ED Kerkrade, Nederland
image
5.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

100.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

0.00%
Over Dé Wieëtsjaf

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 12:00–00:00
  • Dinsdag: 11:00–00:00
  • Woensdag: 11:00–00:00
  • Donderdag: 11:00–00:00
  • Vrijdag: 10:00–00:00
  • Zaterdag: 10:00–00:00
  • Zondag: 11:00–22:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Dé Wieëtsjaf in Kerkrade

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Dé Wieëtsjaf

image
Ramona Hamers (By Ramona Fotografie)
27 May 2024

In één woord: FANTASTISCH! We zijn hier geweest met de schoonouders, oma en ons dochtertje geen vraag was te gek. De sfeer en ambience was gezellig, het eten was boven verwachting lekker en goed. Er was genoeg keuze op de kaart maar weer geen overdaad aan keuzes en voor ieder was er wel wat wils, zo had onze tafel ieder een andere gerecht besteld van de kaart en konden we een beetje bij elkaar mee proeven voor een volgende keer 😉 Hier gaan we vaker terugkomen!

Delen Delen
image
Tom Hinskens
15 April 2024

Ontzettend heerlijke spareribs! De spareribs zijn op de huidige locatie even heerlijk als voorheen. Spareribs met Whiskey-saus een aanrader. Ook veel lekkere bieren op tap en vat. Voor het eerst ooit een pastry-stout gehad op aanraden.

Delen Delen
image
Guusje Stevens
7 March 2024

Regelmatig komen wij hier, altijd goed! Het eten is super lekker☺️

Delen Delen
image
Mara Stevelmans
7 December 2023

Altijd een geweldig leuk adresje voor Lunch of diner. Deze keer hadden we het bekende lunchplankje en tosti Wieëtsjaf ( MEGA) besteld 😉.zooo lekker! Ga proberen, echte aanrader

Delen Delen
image
Thijs Ringens
17 August 2023

Tom organiseerde voor ons een bierproeverij met 5 verschillende speciaalbieren uit België. Bij ieder bier werd een bijpassend gerecht geserveerd. De smaken vulden elkaar perfect aan. Het was een ware culinaire beleving in een zeer gezellig café.

Delen Delen