Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Dé Wieëtsjaf
Ramona Hamers (By Ramona Fotografie)
27 May 2024In één woord: FANTASTISCH! We zijn hier geweest met de schoonouders, oma en ons dochtertje geen vraag was te gek. De sfeer en ambience was gezellig, het eten was boven verwachting lekker en goed. Er was genoeg keuze op de kaart maar weer geen overdaad aan keuzes en voor ieder was er wel wat wils, zo had onze tafel ieder een andere gerecht besteld van de kaart en konden we een beetje bij elkaar mee proeven voor een volgende keer 😉 Hier gaan we vaker terugkomen!
×