Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen reviews

Raamweg 10, 5431 NH Cuijk, Nederland
image
3.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

20.00%

3

20.00%

2

20.00%

1

0.00%
Over Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen

Tags

Openingstijden

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen in Cuijk

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Van der Valk Hotel Cuijk-Nijmegen

image
Ian D
6 September 2024

Fijn ruim hotel. Waren hier aansluitend op een late vlucht voor overnachting. Erg fijn ontbijt met veel opties en verse sinaasappelsap. Kamers erg ruim, fijne douche en goede bedden. Valk kwaliteit zoals je mag verwachten.

Delen Delen
image
Alex Kuiper
30 August 2024

1 overnachting gedaan ivm extreem slecht weer met onweer en bakken met regen. Onverantwoord om hier met een caravan door te rijden. We werden ook op het wat late tijdstip netjes ontvangen. Auto en caravan konden we mooi in het zicht parkeren. Alles top geregeld. Nette kamers heerlijk ontbijt. Ik zou zeggen top locatie en service!!

Delen Delen
image
E.H. Kronenburg
21 August 2024

Helaas teleurstellend! Voor onze zoon die 25 werd hadden we ruim van te voren geboekt. 3 kamers met laminaat ivm allergieën. Via email rechtstreeks contact hierover genomen. Dit werd bevestigd. Aangekomen konden we nog niet inchecken omdat we vroeg waren. Koffers achtergelaten. Kamers waren niet klaar wat logisch was. Teruggekomen duurde het vrij lang eer we aan de beurt waren. Eindelijk werden we geholpen dachten we, maar de dame zei ; ik moet naar een vergadering! Wij weer in de andere rij aansluiten. Toen we dan eindelijk konden inchecken duurde het weer een tijd. Geen probleem, ik weet hoe het werkt aangezien ik zelf jaren in de hotellerie gewerkt heb. De receptioniste belde een collega omdat de rij nu wel langer werd. Eindelijk kregen we de keycards, wat bleek? 1 kamer met laminaat en de andere 2 met vloerbedekking. Gebeld voor een oplossing, daar gingen we vanuit! Wij zijn terug naar onze gehuurde sloep gegaan en hebben heerlijk gevaren. Tijdens de vaartocht werden we gebeld door? Zij vertelde ons dat er geen kamers met laminaat meer waren en dat we ter compensatie 2x ontbijt terug konden krijgen of we moesten zelf iets anders regelen. Sorry...onze zoon was die dag jarig en last minute iets anders regelen terwijl we dit al 3 weken eerder geboekt hadden?! Wat moesten we anders?? Na onze boottocht wilden we op het terras nog een drankje doen. De bediening was meer bezig met kletsen. Mijn man moest naar ze toe lopen om de aandacht te krijgen. Ook zouden we een welkomsdrankje krijgen omdat we via de vanderValk accpunt geboekt hadden, maar ook dat zat er niet in.Tot overmaat van ramp had 1 van ons dikke ogen en een verstopte neus de volgende ochtend! Al met al zeer teleurstellend! Ik kom zelf uit de hotelbranche en ben nogal kritisch. Als het goed is zeg ik het ook, maar in dit geval was het gewoon teleurstellend. Het enige positieve was het ontbijt, dat was uitstekend! Als gasten via email vragen stellen en hierop bevestigend geantwoord wordt, mag je er als gast vanuit gaan dat je krijgt wat je boekt! En anders had er gezegd moeten worden dat er geen garantie gegeven kon worden, dan hadden we verder gezocht omdat het voor ons belangrijk was! UPDATE: Gebeld nav de reactie, telefoonnummer achtergelaten omdat de FO mgr.er niet was. Ik zou teruggebeld worden zondag of maandag, maar niets gehoord! Helaas dus loze woorden! Update 2: Nav mijn mail eindelijk reactie! Antwoord is dat mijn voorkeur voor kamers met laminaat genoteerd stond. Maar bij check in deze er helaas niet meer waren. Echter, ik heb altijd geleerd dat je erbij moet zetten dat het GEEN garantie is. Nu gaat de gast ervan uit dat de voorkeur gehonoreerd is in mijn opinie! Concluderend hebben wij geen fijn verblijf gehad! En ik zou verwachten van een bedrijf als van der Valk dat ze met een nettere oplossing zouden komen temeer omdat we de 25jarige verjaardag van mijn zoon vierden. Ik heb niets meer van ze gehoord, dus is er niets opgelost!

Delen Delen
image
Timwork
29 June 2024

Ben er nu drie keer geweest. Inchecken gaat vlot en simpel en personeel achter de balie is professioneel. De kamers zijn vrij goedkoop in vergelijking met andere hotels in de buurt. De kamers zijn tot nu toe altijd redelijk schoon geweest op plekken waar je dit met het oog kan bekijken. Het enige nadeel is dat de locatie omgeven is met veel natuur, resulterende in veel muggen en vliegen die je ook op je kamer aantreft - zeker als de vorige bezoeker voor jou op het balkon is geweest. Roomservice aanwezig en prima prijs/kwaliteit verhouding. Enige puntje van verbetering hier zijn de karretjes waarop het eten staat. Deze zijn tot nu toe altijd vies geweest en er liggen etensresten op - niet zo heel lekker om te zien. Al met al prima plek om even tot rust te komen en ik kan mij voorstellen dat in de herfst en winter het prettiger is om hier te verblijven als er geen muggen e.d aanwezig zijn.

Delen Delen
image
Lucas Lucas
10 June 2024

Over hotel niks te klagen, helemaal Van der Valk zoals je Van der Valk kent en verwacht. Maar als je (bepaald geen goedkoop) ontbijt serveert tot 11uur is het niet fijn als iets na half 11 al van alles op is (tomaat, croissants, yoghurt bv); dan gaat er iets niet goed. En om 11.02 uur opzichtig om de laatste ontbijtgasten heen gaan stofzuigen, terwijl het personeel hoorbaar bespreekt hoe vervelend het is dat er nog gasten zitten, is ook geen echte uiting van gastvrijheid. Kan en moet beter! Verder begrijp ik niet zo goed waarom onze vleugel enkel met een pasje toegankelijk is om ongenode gasten buiten te houden, maar de nooddeur telkens met een (op maat gemaakt) houtje wordt opengelaten. Ruimte voor verbetering.

Delen Delen