Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Ristorante Pizzeria Paolo

Sebastiaan Kamstra
23 July 2024Koude pizza’s geleverd gekregen en voor de zoveelste keer wel 45 minuten later dan afgesproken. Ook het beleg op pizza’s wordt steeds kariger maar je betaald wel steeds meer. Ik heb gelijk netjes contact opgenomen, echter willen ze er niets van weten. Ik zou deze pizzeria dan ook zeker niet aanraden!!

Iris Afman-Brockötter
21 June 2024Heerlijk gegeten met een groepje collega's. Iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit van het eten zowel over de pizza's als de pasta's. Bediening was vriendelijk, snel en behulpzaam. Enige puntje van feedback: was dat het wel lastig is om een goed gesprek te hebben, vrij lastig elkaar te verstaan beneden.

Anique van Wieren
12 May 2024Ga hier NIET eten als het druk is!! Heb dit echt nog nooit meegemaakt. Was na wedstrijd van Heereveen. Rumoerig (!!) en druk, dus begrijpelijk dat het langer duurt, maar dit.... Tafel naast ons kreeg voorrang op alles en iedereen (was een voetballer ofzo?) wat ik echt nog nooooit eerder heb meegemaakt. Ze hadden eten+drinken gekregen (en voorgerecht van het huis) nog voor wij iets van eten of drinken hadden gehad, terwijl we een halfuur eerder dan hun tafel arriveerde en eerder hadden besteld. Alle gasten horen gelijk te zijn, dit was echt niet oké. Hebben meer dan een halfuur moeten wachten op ons drinken en broodplankje, ondanks dat we meerdere keren hadden aangegeven dat we wachtten op drinken. Niet normaal. Hoofdgerecht was nog eens een uur wachten, na vragen bleek het nog twintig minuten te duren... Eten kwam vervolgens niet gelijktijdig aan. Het was het wachten niet waard. Al met al erg teleurstellend en frustrerend. De serveerster deed nog erg haar best om het later bij te benen en maakte meerdermaals excuses, maar dit was niet goed te praten. Niet aan te raden.

Rutger Bolwijn
15 April 2024Wij waren best enthousiast over Paolo, maar zijn dat niet meer. Allereerst staan er geen veganistische gerechten op de kaart, terwijl hun 'google bedrijf' dat wel zegt te hebben. Dan de bediening...een team van jonge dames. Ze vinden het zelf erg gezellig, maar meer dan bestellingen opnemen en eten rondbrengen doen ze niet. Er is geen oog voor de gastbeleving. 2 van ons kregen hun hoofdgerecht, de andere 2 wel 15 minuten later, nadat we het gevraagd hadden. Er kon geen 'sorry' van af. De cocktails waren waterig en de koffie had koffiedik op de bodem liggen. Paolo is een lawaaiige tent geworden waar de service ver te zoeken is. Jammer...het was altijd een leuk restaurant. Voor ons wat dit voorlopig de laatste keer.
