Eethuis Carnisse reviews

Platehaven 3, 2993 HR Barendrecht, Nederland
image
2.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

40.00%
Over Eethuis Carnisse

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 15:00–21:00
  • Dinsdag: 15:00–23:00
  • Woensdag: 12:00–23:00
  • Donderdag: 12:00–23:00
  • Vrijdag: 12:00–02:00
  • Zaterdag: 12:00–02:00
  • Zondag: 15:00–23:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Eethuis Carnisse in Barendrecht

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Eethuis Carnisse

image
Snap Chat
11 August 2024

Adana kebab besteld was alles behalve adana 50euro voor 3 personen abosoluut en afrader

Delen Delen
image
Nathalie Schroder
24 March 2024

Hier vanavond besteld, duurde iets langer vanwege drukte maar dit werd netjes gezegd en wij kregen 2 blikjes cola en een zak patat er gratis bij. Het eten was heerlijk!

Delen Delen
image
Natasja Van Wingerden
26 May 2023

Kom hier al jaren altijd goede service vaste klant is mijn favoriete grillroom van barendrecht lekker eten !!

Delen Delen
image
Do
2 October 2022

De kwaliteit is achteruit gegaan. Vroeger hadden ze lekkere Turkse pizza’s maar de laatste paar keer dat we deze bestelden was het een slappe kleffe hap. De pizza’s zijn niet vers en worden niet lang genoeg gebakken. Erg jammer.

Delen Delen
image
Daisy T
21 November 2020

Zeker geen aanrader! Wat een verschrikkelijke zaak.. 1,5 uur op mijn eten gewacht. In de tussentijd 2 keer gebeld waar mijn eten blijft. Reden: het is erg druk. Ok heb ik begrip voor. 2 kapsalon gekregen met patat ipv rijst. Dus contact opgenomen en ze geven aan: thuisbezorgd geeft niet goed aan op de website/ we hebben ook geen rijst meer. Waarom geef je dat niet aan terwijl ik je 2 keer heb gebeld. Ze willen het goedmaken met drankjes??? Eindstand: ik krijg mijn geld niet terug voor iets wat ik niet heb besteld. Stelletjes clowns die daar werken, onwetend... jammer.

Delen Delen