Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort


Olaf Roosenschoon
1 September 2024Weekend geweest vanwege een atletiekwedstrijd in Amersfoort van onze zoon. Het hotel is goed bereikbaar (auto, parkeren is gratis) en ligt mooi in de bossen. Kamer netjes, groot bed en ligbad/aparte douche. Wel een paar minpunten: het is behoorlijk warm op de kamer (in het hele hotel trouwens, er is in het geheel geen airco) en er kan slechts een raam een stukje open dus ventilatie vergeet maar. Bovendien lag onze kamer recht boven een koeling van het restaurant die de hele nacht draait (wat best wat herrie maakt). Verder is de badkamer wat verouderd. Bed goed en groot, wifi prima. Basis koffie/thee faciliteiten op de kamer. Restaurant eerste avond prima gegeten, tweede avond minder (tot twee keer toe bijna rauwe friet serveren) wat waarschijnlijk door de drukte kwam. Kortom, op zich best een aardig hotel met wat minpunten.

Martijn Weener
1 September 2024Voor afgelopen vrijdag een kamer met ontbijtje geboekt. Bij aankomst prima geholpen en bij de vraag; of er een taxi voor ons gebeld kon worden, omdat we naar het openluchttheater van Amersfoort moesten, kwam er een ander personeelslid met het voorstel om ons een lift te geven met zijn eigen auto! Wat een een service en ontzettend aardig! Tassen op de kamer (205) gezet, welke er keurig, netjes en schoon uitzag en vervolgens zijn we zeer vriendelijk afgezet bij het openluchttheater. Bij terugkomst heerlijk geslapen en we een prima ontbijt hebben genuttigd. Willen zeker nog een keer terugkomen, om dan ook wat meer de buurt van Amersfoort te verkennen! Bedankt voor het bijzondere en fijne verblijf.

Pieter Groenhof
29 August 2024Het is een prima hotel. Bedden zijn goed. Er zijn twee stoelen op de kamer. even zo koffie en thee. Het ontbijt is prima even zo diner. Één min puntje waar over ik mij heb verbaasd is dat mijn echtgenoot wilde als dessert graag 1 bolletje ijs met slagroom omdat drie te veel was. Maar dat kon niet want dat staat niet in het systeem. Hoe klant vriendelijke is dat? Verder was het personeel vriendelijke.

Wens G.
21 August 2024Update naar aanleiding van de review: We hebben contact gehad met de manager van het hotel en daaruit is een passende compensatie gekomen waardoor wij de review aangepast hebben (ook inhoudelijk aangezien de vestiging überhaupt geen airco heeft). We zijn blij hoe serieus e.e.a. genomen wordt bij dit hotel. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wat moet ik melden over dit hotel. Vier sterren? Hieronder een korte opsomming van onze ervaring: - Kamer 1 heeft een enorm penetrante geur, we krijgen een nieuwe kamer aangewezen na reclamatie; - Kamer 2 heeft schimmel en vochtplekken in de badkamer (zie foto voor voorbeeld). Bij melden bij de receptie zegt de medewerker: maar de plekken zien er wel droog uit…. Met tegenzin wordt na aandringen een andere kamer toegewezen; - Kamer 3 is niet de kamer die wij geboekt hebben: geen bad en geen terras. We hebben na kamer 3 niet meer gereclameerd want dat had naar ons gevoel toch geen meerwaarde. Wat een aanfluiting voor de naam Fletcher.