Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Restaurant Beleving Bergen op Zoom
m d
24 June 2025Gisteren bij restaurant de beleving gegeten voor mijn verjaardag. Bij het toewijzen van een tafel,het bestek los op tafel zonder eventuele placemat.Erg onhygienisch. Wij zaten bij het raam en het raamkozijn was erg vies en stoffig. Personeel niet vriendelijk.Om 18.45 was de ijskoffie gewoon koffie zonder ijs.Een visje laten bakken duurde ongeveer 15 minuten.Denk dat om 18.45uur de bakplaten al uit waren gezet en de ijskoffiemachine ook al was afgesloten.Vlees vonden wij ondanks de sojasaus en knoflook erg smaakloos.Erg jammer!
Lina Geeve
16 June 2025Hier is ook een ruime keuze aan cocktails en ook enkele speciaal bieren (Affligem, Texel) in de all you can eat prijs inbegrepen. Heerlijk zo'n Scroppino of Pina Colada cocktail. Bevatten niet veel alcohol dus je kan er twee of drie (of meer) uitproberen. Lamsspies was van top kwaliteit op de lava grill. Lamskoteletjes eveneens top kwaliteit en mooi rosé gebakken zoals ik gevraagd had. Biefstuk erg mals. Verse zalm (Sashimu) , tonijn en sushi waren eveneens van topkwaliteit. Ik vind de sfeer door het schoonmetselwerk aan de muren erg leuk, de enorme plantenvazen van ruim 1,5 meter hoog tussen de tafels creëren een beetje privacy en luxe sfeer en dan merk je minder dat heel groot restaurant is. Er loopt een robot langs de tafel om de vuile borden op te plaatsen, naast de bedienden die dit ook doen. Kleine aanvulling: ik ben altijd dol op verse sinasappelsap. Voeg deze keuze ook toe en het is helemaal mijn top restaurant. En tegenwoordig ook Koffie Sludge onder de naam ijs koffie bij de cocktail bar. Glazen/inhoud per keer mogen van mij wat kleiner. WC's zijn schoon, al hoeft van mij dat droog blazen van je handen niet. Geef mij maar papieren handdoekjes dan. Een minpuntje, wij waren op Vaderdag 15 juni en dat wordt gezien als een Feestdag, met + 6 euro p.p. op de prijsen van het internet. Het zou hebben gestaan op een scherm bij binnenkomst, maar wij hadden niet gezien en werd ook niet toegelicht toen wij boekten. Tip: maak ook het zout en peperstel op de tafel schoon, deze voelden ietwat vettig aan. En eventueel wat aparte sambal op tafel? Lina Geeve
Marie jose en kees Klosterman en van den Bemt
28 September 2024Gisteren bij restaurant de beleving gegeten.het personeel was erg chagrijnig .er was ons beloofd dat we langer mochten blijven zitten,maar dit mocht uiteindelijk niet omdat er strengere regels waren.het eten was koud,vies en plakkerig.ik adviseer niemand om daar te gaan eten.geen waar voor je geld en valse beloften
Carel Scholtes
15 September 2024Voor de eerste keer hier gegeten, we hebben genoten van de uitstekende kwaliteit van het eten en wat een uitgebreid aanbod van eten en drinken wat mooi gepresenteerd is! Ik had mijn schoonouders uitgenodigd en die hebben in tijden niet zo lekker gegeten en zaten te genieten van de sfeer. Verder heel aardig personeel die je vriendelijk te woord staan. Een echte aanrader om hier te gaan eten en we komen zeker terug!