Restaurant Beleving Bergen op Zoom reviews

Markiezaatsweg 29, 4615 PA Bergen op Zoom, Nederland
image
3.6 / 5
Gebaseerd op 8 Reviews

5

50.00%

4

12.50%

3

12.50%

2

0.00%

1

25.00%
Over Restaurant Beleving Bergen op Zoom

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 16:30–22:00
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 16:30–22:00
  • Donderdag: 16:30–22:00
  • Vrijdag: 16:00–22:30
  • Zaterdag: 16:00–22:30
  • Zondag: 16:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Restaurant Beleving Bergen op Zoom in Bergen op Zoom

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Restaurant Beleving Bergen op Zoom

image
Erwin Konings
3 September 2024

Voor het eerst hier wezen eten na de vorige eigenaar en het zag er allemaal netjes en gezellig uit. Voldoende keus en het smaakte allemaal prima. Ze kwamen ook regelmatig langs om de borden e.d. op te halen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Delen Delen
image
Herman Koekkoek
9 August 2024

Voor de derde keer sinds de opening hier gegeten , 2 keer door de weeks en nu op een vrijdag . Eten ; zeer gevarieerd met ruime keuze .Drank voor ieder wat wils .Personeel zeer vriendelijk met het grote pluspunt dat je tafel steeds netjes afgeruimd is . Enigste min punt is dat er hier grote groepen met spelende/rennende/gillende kinderen aan beide einde van het pad zaten .(wij hadden tafel 6a) Op de locatie Hoogerheide zijn grote groepen gescheiden van mensen die met 2 of 3 -4 komen eten . Dit geeft meer rust en kan je meer genieten van het lekkere eten. Er is ruimte zat , dus het moet toch mogelijk zijn om dit te organiseren . Zien weer uit naar een volgende bezoek.

Delen Delen
image
Kelly
25 July 2024

We hadden vroeg gereserveerd. Bij het binnenkomen sprong het mooi pand meteen in het oog. Echter bij het toekomen van de andere gasten werd het er vrij chaotisch. We hadden de eerste keuze bij de sushi waar ik blij om was. Heel lekker en gevarieerd. Echter werden ze niet meer bijgevuld en heb ik het na een half uur opgegeven. Bij de andere gerechten staan geen naambordjes. Spijtig, misschien heb ik iets gemist. Maar ik vond het zonde om in de gerechten te rommelen om dan te raden wat het zou zijn. Ook zijn de bovenste schabben van het koud- en dessert buffet veel te hoog. We hebben een ouder koppel geholpen omdat ze er niet bij konnen. Als je graag een glaasje drinkt bij je eten ben je hier aan het juiste adres. Ik zag een rij mensen aanschuiven aan een bar met bediening. Bieren, wijnen en cocktails doen de rekening oplopen maar zijn hier in de prijs inbegrepen. Ik had er erg naar uitgekeken maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog.

Delen Delen