Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Restaurant Beleving Bergen op Zoom
Herman Koekkoek
9 August 2024Voor de derde keer sinds de opening hier gegeten , 2 keer door de weeks en nu op een vrijdag . Eten ; zeer gevarieerd met ruime keuze .Drank voor ieder wat wils .Personeel zeer vriendelijk met het grote pluspunt dat je tafel steeds netjes afgeruimd is . Enigste min punt is dat er hier grote groepen met spelende/rennende/gillende kinderen aan beide einde van het pad zaten .(wij hadden tafel 6a) Op de locatie Hoogerheide zijn grote groepen gescheiden van mensen die met 2 of 3 -4 komen eten . Dit geeft meer rust en kan je meer genieten van het lekkere eten. Er is ruimte zat , dus het moet toch mogelijk zijn om dit te organiseren . Zien weer uit naar een volgende bezoek.
Kelly
25 July 2024We hadden vroeg gereserveerd. Bij het binnenkomen sprong het mooi pand meteen in het oog. Echter bij het toekomen van de andere gasten werd het er vrij chaotisch. We hadden de eerste keuze bij de sushi waar ik blij om was. Heel lekker en gevarieerd. Echter werden ze niet meer bijgevuld en heb ik het na een half uur opgegeven. Bij de andere gerechten staan geen naambordjes. Spijtig, misschien heb ik iets gemist. Maar ik vond het zonde om in de gerechten te rommelen om dan te raden wat het zou zijn. Ook zijn de bovenste schabben van het koud- en dessert buffet veel te hoog. We hebben een ouder koppel geholpen omdat ze er niet bij konnen. Als je graag een glaasje drinkt bij je eten ben je hier aan het juiste adres. Ik zag een rij mensen aanschuiven aan een bar met bediening. Bieren, wijnen en cocktails doen de rekening oplopen maar zijn hier in de prijs inbegrepen. Ik had er erg naar uitgekeken maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog.