Pauwmans reviews

De Loper 74, 3137 DD Vlaardingen, Nederland
image
4.2 / 5
Gebaseerd op 6 Reviews

5

66.67%

4

16.67%

3

0.00%

2

0.00%

1

16.67%
Over Pauwmans

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Pauwmans in Vlaardingen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Pauwmans

image
Peter de jong
7 April 2025

de restuarant stonk zo erg ik ga daar nooir meer naar toe nier gaan ik waarscguw je

Delen Delen
image
Yvonne Van Leenen
14 May 2024

We wij hebben buiten iets gedronken was gezellig druk Er staat ook gratis zonnebrand op tafel als je buiten zit in de zon Perfect

Delen Delen
image
Annie Rutjes
25 April 2024

Alleen koffie gedronken. Hele vriendelijke gastheren/gastvrouwen. Gezellige sfeer. Alleen jammer dat er alleen bekers zonder oor (te warm om vast te houden)zijn om uit te drinken.

Delen Delen
image
wabi architecten
30 November 2023

Ik heb er een heerlijke cappuccino gedronken. Mooie zaak. Fijne sfeer. En vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?

Delen Delen
image
Kleine Smurf
21 November 2023

Gezelligheid binnen tijdens deze regenachtige maand of lekker op terras als de zon schijnt. Fijne bediening, hoef de bestelling niet eens door te geven eigenlijk, dat wordt gewoon onthouden! Voor lunch is de burrata een aanrader, voor iets lekkers de worteltaart. Schoon toilet, ook altijd fijn. We komen er graag!

Delen Delen